Jak dobrze zaprojektować stoisko na targi?

Targi wystawiennicze to jedna z najbardziej skutecznych metod promocji firmy. Z jednej strony na wystawach pojawiają się osoby z branży, czyli takie z którymi można nawiązać współpracę biznesową, jak również osoby prywatne zainteresowane produktami lub usługami oferowanymi przez nas.

Stoisko targowe otwarte i zamknięte

stoiska targoweMożna zatem upiec przysłowiowe dwie pieczenie na jednym ogniu. Jednak na takich targach trzeba się dobrze zaprezentować. Nie wystarczy tylko mieć dobrą ofertę. Dlatego też dużą uwagę poświęca się projektowi stoiska targowego. Musi być ono atrakcyjne, pasujące do branży, do firmy, jak również przyciągać wzrok odwiedzających targi. Tylko jak to zrobić? Na początku każdy projektant musi porozmawiać z przedstawicielami firmy, żeby dowiedzieć się wszystkich szczegółów. Przy tworzeniu projektów trzeba wziąć pod uwagę to jak duże może być stoisko (to zależy gdzie odbywają się targi i jakie są wytyczne organizatorów), co znajdzie się na stoisku, ile osób będzie je obsługiwało, ile będzie dużych elementów reklamowych, takich jak banery, ścianki tekstylne, stoiska degustacyjne. Potem przechodzi się, do wyboru kształtów, kolorów, oświetlenia, całościowego oglądu.

stoiska targoweMoże to być stoisko otwarte, to znaczy takie do którego dojście jest z każdej strony, czy też zamknięte, które ma trzy ściany i jedną część otwartą dla odwiedzających. Stoisko może mieć kształt wyspy czy złączonych blatów, jak również mieć ścianki, czy miejsce na banery umieszczone na odpowiedniej wysokości. Stoiska często są białe, bo na takim kolorze dobrze prezentują się wszystkie produkty, jak również można do nich dobrać litery w dowolnym kolorze. Odnośnie stoiska wystawienniczego trzeba też wiedzieć co będzie tam prezentowane i w jakiej ilości. Do pokazania nowego lakieru do paznokci, nowej odmiany kwiatów, czy nowości wydawniczych wystarczy małe stoisko, jednak jeśli prezentuje się całą linię nowych produktów, czy też duże przedmioty, takie jak meble, lub urządzenia przemysłowe to stoisko musi być odpowiednio większe, tak by klient mógł swobodnie obejrzeć wszystko co mamy do zaprezentowania. Warto zastanowić się również nad tym, jak rozmieszczone będą krzesła, blaty, czy szafki na stoisku. Czasem warto jest nie stawiać dodatkowych szafek, tylko wziąć stoisko z ,,wbudowanymi” półkami.

Dobrze zaprojektowane stoisko powinno być także kolorowe i estetyczne. Warto jest wybrać intensywne kolory, dzięki którym stoisko będzie widoczne z daleka i zachęcało do odwiedzenia. Do tego dobiera się dobre oświetlenie, podkreślające kolory.

Więcej http://eventlogistica.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *