Najbardziej skuteczne sposoby reklamy

Reklama już dawno temu przeniosła się do Internetu – choć wydaje się to zjawiskiem pozytywnym, w końcu każdy z nas codziennie korzysta z sieci, chociażby logując się w serwisach społecznościowych, wszechobecne reklamy sprawiają, że po prostu przestajemy zwracać na nie uwagę – nie pomaga nawet fakt, że są one spersonalizowane. Po prostu omijamy je, nawet nie rzucając na nie okiem.

Tradycyjna reklama zewnętrzna

reklama zewnętrznaChoć wydawać by się mogło więc, że nowoczesna reklama internetowa to podstawa sukcesu, nie należy bagatelizować tradycyjnych form reklamy. Najlepiej połączyć obie formy – to przyniesie nam z pewnością najwięcej korzyści. Warto pomyśleć na przykład, czy dobrym rozwiązaniem nie będzie atrakcyjna reklama zewnętrzna w Łodzi. Oczywiście zwykły plakat to zdecydowanie za mało – słupy ogłoszeniowe właściwie tylko omiatamy wzrokiem, nie przyglądając się każdemu pojedynczemu afiszowi. Ponadto słupy są najczęściej wykorzystywane przez firmy organizujące koncerty czy wydarzenia artystyczne – i też osoby poszukujące ciekawych atrakcji zwracają uwagę jedynie na to, co je interesuje, ignorując nachalne reklamy. Minusem plakatu jest także to, że jest on małego rozmiaru – zazwyczaj to format A3. Wydaje się, że warto postawić na coś, czego po prostu nie da się zignorować, właśnie ze względu na rozmiar – dobrym przykładem będzie baner reklamowy. Można go powiesić na przykład na ogrodzeniu czy nawet na ścianie budynku.

reklama zewnętrznaOczywiście same gabaryty to za mało, by przyciągnąć potencjalnych klientów – liczy się także grafika oraz treść, dlatego, decydując się na baner, najlepiej poszukać też dobrego copywritera, który przygotuje chwytliwe hasło reklamowe. Zazwyczaj agencje reklamowe oferują usługi swoich copywriterów oraz grafików – ich współpraca pozwala na stworzenie banera reklamowego z prawdziwego zdarzenia. Jeżeli mamy spory budżet przeznaczony na reklamę firmy, możemy pomyśleć także o nawiązaniu kontaktu z komunikacją miejską – coraz częściej bowiem na autobusach można spotkać reklamę w postaci folii naklejanej na karoserię czy folii perforowanej na szyby. Ta na szyby widoczna jest jedynie z zewnątrz, w żaden sposób nie ograniczając pola widzenia pasażerom, dlatego nie jest to rozwiązanie kłopotliwe. Autobus dzięki przemieszczaniu się sprawi, że reklamę zobaczy mnóstwo osób – przechodniów, a także tych, którzy stoją na przystankach.

Alternatywą jest reklama naklejona na własne auto osobowe – jednak nie zawsze właściciele firm decydują się na to rozwiązanie, nie chcąc na każdym kroku afiszować się własną firmą. Rozwiązań na skuteczną reklamę jest jednak tak wiele, że z pewnością każdemu przedsiębiorcy uda się znaleźć coś, co spełni oczekiwania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *